آخرین اخبار
کد مطلب: 167239
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان ؛
توصيه هاي دادستان لردگان به داوطلبين انتخابات مجلس در لردگان
تاریخ انتشار : 1402/11/03 17:29:44
نمایش : 189
اسماعيل باقري دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان توصيه هايي به داوطلبين دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي شهرستان لردگان کرد.
به گزارش پايگاه خبري « سلام لردگان » ، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان در نشست بصيرتي با موضوع انتخابات در جمع اقشار مختلف مردم گفت : توصيه هايي به داوطلبين دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي شهرستان هاي لردگان فلارد و خانميرزا داشته ايم که اميدواريم با رعايت اين موراد انتخابات سالمي را شاهد باشيم.
 
وي با اشاره به توصيه هاي انتخاباتي اظهار داشت : داوطلبين محترم از هرگونه ايجاد تفرقه قومي و قبيله اي خودداري نمايد ، از تخريب چهره ي رقبا و ساير داوطلبان به طور جد پرهيز نمايند ، از دادن وعده هاي خلاف واقع و خارج از اختيارات نمايندگي خودداري نمايند.
 
باقري  در رابطه با هزينه هاي انتخاباتي داوطلبين گفت : داوطلبين در رابطه با هزينه هاي تبليغاتي بايد قانون شفافيت و نظارت بر تامين مالي فعاليت هاي انتخاباتي را رعايت نمايند و از به راه انداختن کاروان هاي انتخاباتي خودداري نمايند.
 
دادستان شهرستان لردگان  بيان داشت : داوطلبين بايد مسئول فضاي مجازي خود را معرفي نموده و از هرگونه تبليغات خارج از موعد پرهيز نموده و تبليغات خود را به موعد مقرر قانوني موکول نمايند و همچنين بديهست با توجه به اهميت سلامت  انتخابات در اين شهرستان در صورت مشاهده و وصول گزارش تخلف انتخاباتي برابر مقررات قانوني شخص متخلف مورد تعقيب قضايي خواهد گرفت.
 
اسماعيل باقري دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان در پايان گفت : براي تعدادي از داوطلبيني که شروع به تبليغات پيش از موعد نموده اند تشکيل پرونده قضايي شده است.
 
انتهيا خبر / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس